Leden

Op het moment hebben we over de 300 leden.
Ook u kunt lid worden van de vereniging Aak voor het luttele bedrag van €10,-.(meer mag natuurlijk ook!) en ondersteunt hiermee het behoud van de WR 173. Daarnaast kunt u ook gratis opstappen tijdens het ledenvaren of aak avonden en- middagen.
Ook heeft u dan een gereduceerd tarief met bijvoorbeeld droogvallen.
Een prachtige win-win-situatie, zou ik zeggen.

Donateurs

Als u meer dan €10,- wilt uitgeven voor onze prachtige aak, kan dat natuurlijk. U kunt op het inschrijfformulier zelf bepalen welk bedrag u wilt invullen.(wel meer dan €10 ,- natuurlijjk)
Tijdens het varen of door het seizoen heen, zijn er altijd weer kleine reparaties en aanschaf van allerlei materialen.
Donatiegelden zorgen voor een soort "vast" inkomen om dit soort kosten op te kunnen vangen.